منتديات قمر النوبة
عزيزى الزائر /عزيزتى الزائرة

يرجا التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا فى منتديات قمر النوبة او التسجيل وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى

مع تحيات ادارة منتديات غرام النوبة
منتديات قمر النوبة
عزيزى الزائر /عزيزتى الزائرة

يرجا التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا فى منتديات قمر النوبة او التسجيل وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى

مع تحيات ادارة منتديات غرام النوبة
منتديات قمر النوبة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مجانى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مركز تحميل فور عرب . نت مركز تحميل فور عرب . نت مركز تحميل فور عرب . نت مركز تحميل فور عرب . نت مركز تحميل فور عرب . نت مركز تحميل فور عرب . نت مركز تحميل فور عرب . نت

الحمـــــر ونشــــيدة

كاتب الموضوعرسالة
كامل سيد
مدير عام
مدير عام
كامل سيد

المساهمات : 64

الحمـــــر ونشــــيدة Empty
مُساهمةموضوع: الحمـــــر ونشــــيدة   الحمـــــر ونشــــيدة I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 04, 2010 9:34 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الاهلى ونشيدة
انا الاهلي انت مين؟؟؟ ............... مساء الفل يامعلم .....ياريت تسمحلى اتكلم انا الاهلى انا البطولات .قصادى الكل بيسلم انا دوله داخل دوله..مبادئ للى يتعلم بجاحتى مين يجاريها..ولاصهيون ولانمنم ........... انا واصل . دنا الاهلى...سبقت الكل فى جهلى وجمهورى بهايمه كثير .....بدون تفكير بتندهلى ومعظمهم من البيئه.....تقوله ششى .يقول اهلى وشوف ماتشاتى فى الاستاد...هتعرف اد ايه جهلى ....... بايدى الاتحاد كله .انا الحكام والاعلام انا نايف .انا مقشه انا توحيد وزيد وصيام انا ريشه انا عثمان وقدرى وبلال وحسام فى كل مكان هتلقانى .. ولو فى وكاله الاهرام .................... ولو احتجت كام لعيب...فعندى مسيو عدلى كوهين يمضيهم على عقودات...ولو كان عقده فيه سنتين ولو لاعب يقول ماضى ....واخلاقى وكلام فاضى اشخللهم وادلعهم من الاهرام...ووعد بشهره وبملايين يروح يمضى لى الغلبان....وانا اتسرسب كما الثعبان ولو وصلت لحد الخطف اخطفهم كما الغربان واروح طالع خابطلى بيان..بانى مش طرف يا أمين ........... واروح باعت لكوا الاراجوز كما الحاوى معاه (قفه) قفا كان اسمه شناوى وكام لجنه من الجبلايه جهلاوى... يكون نايف يكون مجدى اهو كله سبهلاوى وهوبا..اخد اللاعيب.واقول كان جده اهلاوى .......... واما حكايه الاراجوز ابو شنبات.فده واحد من الدكاتير وكان حته حكم فاشل..بتاع.صرصار من الصراصير انا جبته هنا مخصوص....عشان خاطر مواهبه كثير مضلل فى الضلال موهوب...عليه ضحكه تشل غفير ومايشوفشى غير الحمرا.....ولو بيضا بيبقى ضرير ويقدر يقلب الباطل ........ويبقى حق بالتزوير وشغّلته وزيه كتير........وبختارهم من الطراطير فى كل قناه هتلقاهم......وغيرهم فيه كتير طوابير انا الاهلى وفوق الكل.......انا دوله لشعب حمير .................... ياناس افهموا اللعبه.....ودى سهله ومش صعبه احنا فى عصر للجهال....وعصر الفته والشوربه ورمز الجهل والجهال .....بيبو والشاويش هوبا ولون احمر
[center][b]
https://kmar.mam9.com

الحمـــــر ونشــــيدة
صفحة 1 من اصل 1